promenad


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, du säger att du är i usa föratt vara nany mem du skriver aldrig om att du har hand om barnet.. Du skriver mest om att familjen visar runt dig .. Vad e de för familj du bor hos egentligen?

2011-02-13 @ 20:35:46
Postat av: Derias

Hejhej:) Jag är här för att lära känna familjen jag landet jag eventuellt ska jobba och bo hos/i, dvs. jag är ingen nanny än.



Och i mitt liv händer det mycket som jag inte skriver om, ibland små, ibland stora. Jag skriver helt enkelt sånt jag har lust att skriva om, och de saker jag skriver är inget jag planerar in i minsta detalj att skriva om.



Hoppas du tycker om min blogg ändå:)

2011-02-14 @ 03:51:50
URL: http://deri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0