ring


Kommentarer
Postat av: Giselle

Tack så mycket! :)



Det blev en liten flicka till, Celine heter hon. Har en lite äldre flicka på snart 3 år, Alicia.



Va söt du är, blir jätteglad för din komplimang. Känns skönt att ha tappat vikt, men även vätskan man samlar på sig under en graviditet.. Synd att du inte bodde i stan, hade vart trevligt att sminka ett så fint ansikte som ditt!!



Kram

2010-09-21 @ 17:40:22
URL: http://misthc.blogg.se/
Postat av: Giselle

Det är bra träning det där med småsystrar! har också tre yngre syskon och rätt många syskonbarn nu, man blir mycket mer bekväm runt barn när man fått "öva" :)



Alicia heter storasyster, så en Alicia och en Celine har jag :)

Jag är född i Chile men uppvuxen här så jag känner mig rätt så svensk. Fyller 24 i december, fick mitt första barn lite efter att jag fyllt 21. Tycker det är lagom ålder men det är ju individuellt! Både för och nackdelar med att vara ung mamma, men jag ser det som att jag själv växer upp och mognar tillsammans med mina barn..



Ja, men har du vägarna förbi någon gång är du jättevälkommen till min butik här så fixar jag ngt grymt! :D

Kraam

2010-09-21 @ 18:28:44
URL: http://misthc.blogg.se/
Postat av: Giselle

Oj! Det var många syskon:) skönt med en stor familj! vi är 7 st syskon vi med..



ja, till viss del säger jag att jag är svensk och till viss del är jag chilenare, men jag skulle aldrig vilja flytta tillbaka utan detta är ju hem!



Ingen fara, vore bara roligt att sminka dig! Du kan alltid höra av dig annars till bloggen om du behöver sminktips eller råd!

Kram

2010-09-21 @ 19:22:23
URL: http://misthc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0