tjugonioende oktober

I onsdags var det första gången jag gått ut på krogen sen jag fyllt 18, om man bortser från studentskivor. Solange, som jag inte träffat på två år var hemma i Uppsala och hälsade på. I början av kvällen var jag med mamma och mina småsyskon. Vi åt middag hemma hos mamma. Hon hade gjort en massa gottigott! Sen åkte jag och hämtade Solange och hennes kompis i Stenhagen. Dom var inte klara i tid och jag orkade inte sitta i bilen o vänta, så Wafa kom ut och höll mig sällskap medans tjejerna skulle klä på sig. Sen åkte vi hem till mig. Väl hemma fixade vi oss (ännu mer). Sedan drog vi vidare till Sara där de andra tjejerna redan hade samlats:P När alla kände sig färdiga åkte vi in till stan och spenderade resten av kvällen på People. Kvällens chaffis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0