There Will Be Blood

Den här filmen är ett MÄSTERVERK! helt otrolig film, jag är helt såld på den om jag ska vara ärligt. Fantastisk bild och filmteknik. Musiken är helt mysko men verkligen något nytt, och lyfter filmen på något konstigt sätt, hmm:/ ..

A, de mesta är bra, men det som verkligen avgjorde allt var huvudpersonen spelad av Daniel Day-Lewis. AACHH va bra han spelar sin roll, fysjutton! Utan honom tror jag aldrig att jag skulle tyckt lika mycket om filmen.. Men men, nog om vad jag tycker, o mer om handligen.. F

ilmen utspelar sig i slutet av 1800- talets USA. Amerikanerna är fullt upp i att gräva efter olja på olika håll i landet. Och det uppskattas inte av alla. Jaa, mer ska jag nog inte säga. Se den istället! Men snälla försök inte ha höga förväntningar på filmen nu. bara för att jag föll för den PLADASK betyder det inte att alla kommer göra det.. Jag vet själv hur besviken jag varit på en film pga höga färväntningar. Filmer som jag troligen skulle tyckt om bättre, om det inte varit för dom där jäddrans förväntningarna!! MEN den här filmen e skiit bra, ja lovar...HAHA

 Filmen får fem stjärnor av fem möjliga:
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan. Hoppas at du har haft en hittills bra kväll :)



Kika gärna in på min blogg, och kommentarer och åsikter är alltid roligt.



Ha det bra /Maja

2008-11-29 @ 20:32:41
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0