sova bort

Jag var ledig från jobbet idag så igår kväll var jag inte tvungen att tvinga mig till sömns utan ja gick o la mig, och somnade när jag kände att jag var trött.. eller ja somnade rättare sagt med TV:n på. Och det var väldigt sent!, eller tidigt.. hmm.. Det sista jag minns innan jag somnade var TV shop. Jag hade precis tittat klart på Law & Order. Ja de var iaf runt 4-5 på morgonen. Jag sov länge, länge! Under flera tillfällen halvsov jag. Och det tyder bara på en sak, att jag har sovit länge, länge..

Ibland vaknade jag av familjens prat utanför. Vid ett tillfälle pratade dom om datorer, program, och photoshop?..hmm min lillebror? hur han har han fått tag på det? hmm.. Hela tiden har det varit jag som varit familjens datanörd, som laddat ner en massa och tagit bort en massa, fixa nya program, för att sedan rensa och ta bort virus. Men nej. Han satt där o pratade med pappa om en massa program jag aldrig trodde han skulle syssla med. Han som är så inne på annat som ex; Hitman, Battlefield o Ninja Gaiden. Konsoler och spel med andra ord.
Ninja Gaiden


Nån annan gång i mitt halvsovande hörde jag att pappa skulle baka bröd, och att vi ska få gäster imorrn.. från Ryssland?.. aja jag får fråga vad det handlar om, när jag vaknar! Några gånger blev jag väckt av pappa, som förmodligen skulle kolla om jag fortfarande var vid liv. Men han visste att det inte var något idé att be mig vakna, jag är ju ledig idag. Så han stängde dörren om sig lika snabbt.

Nästa gång jag vaknade till då hade jag konstigt nog en väldig magsmärta, ja kände mig vääldigt tung om kroppen.. Det var något som tryckte ner mig så jag fick ont i magen. Jag sov på magen. Det var något på ryggen som tryckte ner mig. Så ja kände efter med ena handen på ryggen. O ja möts av något väldigt mjuukt, o fluffigt. Katten. Han vaknade också. O han va tjurig. Jag skulle kolla hur mycket klockan var. O så möts jag av Hasse Aro. YYESS! det var efterlyst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0