My love



När jag har det hemmet jag alltid drömt om. Det hem som jag kan kalla mitt, och där jag känner mig hemma i. Där mina tillhörigheter, barn, och kärlek kommer att leva. När jag känner så för ett hem, kommer jag att visa min hängivenhet genom att hänga upp en tavla på henne. Hon är det finaste konststycket i människans konsthistoria. Jag kommer att ge henne en fin plats i mitt hem.

Hennes närvaro kommer att symbolisera min trohet och kärlek för hemmet och allt däri. För den här drömmer har jag haft länge. Och jag kommer att hålla fast vid den ända tills den blir sann, ända tills hennes leende är det första jag ser när jag vaknar upp.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jasså :) Men alla ändringar i klänningen sydde jag för hand :) Jag gillar inte att sy egentligen, men jag gillar fina kläder..så det funkade ändå :P

2008-11-30 @ 21:28:19
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Känner igen det där, det är svårt att komma igång :) Gör du nåt kul ikväll då? :)

2008-11-30 @ 22:07:50
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0