Göteborg andra dagen

Lördagen, för precis en vecka sen, var det den andra dagen i Göteborg för mig. Så fort jag vaknat, bytt om och fixat mig drog jag ner till stan med Quentin. Brorsan skulle träffa sina kompisar så det var ingen idé att ens föreslå en shoppingdag i innerstan. Träffade en släkting istället, Roza. Hon hadde med sig en kompis, Fadim. Dom skulle tydligen köpa varsin jacka. Väl inne i Stadium kom butikspersonalen fram till mig och viskade diskret att man inte får ta med sig husdjur in i affären. OHO.. jag hade tydligen inte nog med mitt redan som det var. Jag sa till tjejerna att vi skulle gå till mcdonalds, nu. Jag ska vila o äta frukost, eller frukost o frukost, klockan hadde ju hunnit bli 3 vid det här laget. haha.. Men på väg till donken blev vi stoppade av några vid ett chokladstånd, dom ville att vi skulle smaka deras utsökta 70 procentiga choklad från Frankrike. Mmm, får nog erkänna att det var gott! meeeen, ja vill nog ändå till mcdonalds! Sen såg vi en hel hop med folk, en hel samling, mitt i femman. De tittade tydligen på något.. EN TROLLKARL! Sånt tycker jag är så kul! Det är så roligt att lista ut deras tricks, o avslöja dom. haha! Men han var riktigt bra.. Och hans lilla dotter verkade också ganska insatt i branchen! Slutdestinationen blev Mcdonalds trots all förhinder, o tur var väl det..
Bild från i sommras, Västra Götaland

Kommentarer
Postat av: lina

haft en bra dag? =) kram

2008-11-29 @ 19:35:56
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0