GBG shopping

Göteborg vistelsen blev väldigt lyckad och sista dagen ville jag åka in till stan, en sista gång. Jag tog mitt pick och pack och lämnade Mölnlycke med katten. Åkte in till stationen, beställde biljetten hem och lämnade mitt bagage i ett skåp på undervåningen. Hadde Quentin i den nya väskan, och sen var det dags för min efterlängtade shoppingrunda! Under tre timmar slösade jag resten av mina pengar på;

Olja för Naglar och nagelband, Yves Rocher REA: 52;- Den fungerar verkligen jätte bra på vinterhänder! + för den friska doften

Au De Toilette, Yves Rocher 92;- Oo jag var bara tvungen att ha den här! luktar kiwi. fruktig sommardoft.

Duschkräm, Yves Roche 19:- 2 till priset av 1(!) Nu har jag hittat min nya favorit dusch! Luktar chokladpralin snarare än kaffe.

Lipgloss, Yves Rocher 48;- (2 till priset av 1) Jag är en läpglans- , läppstift- o läppbalsam- samlare. O de här är ett av fina favoriter, finns i andra färger.

Tröja, H&M REA: 79:50;-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0