fynd

Idag var jag på loppis med mamma och småsystrarna. Fyndade bl a ;
 Princess skor till Sabo 10:-

 


Dona - Sergio Tacchini Eau de Toilette 100 ml 150;- (en av mina favoriter sedan flera år!)




Glow After Dark - J. Lo Eau de Toilette 100 ml 100;-(FYND)




Men innan loppisen var vi på lindex och där hittade jag en helt underbar parfym: Dangerously Delicious - Date Eau de Toilette 50 ml 109;- (UNDERBAR)





När vi hade gått runt klart och handlat klart åkte vi till Flogsta centrum. Vi fick äta kebab och sen åkte vi till Gottsunda centrum. Mamma ville köpa klänningar till barnen som dom skulle ha på kalas, fest och liknande tillfällen. Där fyndade jag klart för dagen och sista köpet blev:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0