:/

Nu har jag verkligen fått nog! e såå jävla trött på allt de här.. den här KYLAN dödar mig, o tro mig det spelar ingen roll om jag har på mig flerdubbla jackor och strumpor.. kylan e smidigt och når mig ändå, på ett eller annat sätt. Då kanske man kan tro att det bara är utomhus jag får gå och dras med all smärta o obehag. Men nej, nej ja sitter ju även hemma iklädd vantar och tjockstrumpor, vad kommer härnäst? sitta i everestjacka i rummet? Aja, jag får värma mig med lite goda minnen från i sommras


Ja, på sommaren kan man grilla på balkongen utan att fötterna fryses till is. Jag kunde göra både shishkebab och kycklingspett utan att stressa mig in.. Det var en jätte trevlig kväll hemma hos mig med tjejerna:)



Och på sommaren kan man kolla in senaste bilarna, dom här hetingarna kunde jag till o med se från mitt sovrumsfönster:)



Ibland fick vi för oss att ta en promenad hem till mamma, brorsan o jag. Och när vi var framme där var det alltid vackert väder, dag som natt..



Jag o lillebror åkte ut på landet för att hämta min sötnoos



Jag kunde vara barnvakt, och vara på stan samtidigt.. och utan en massa vantar, jackor och stövlar. bara äta o gå:)



Ja, tro det eller ej men jag hann till o med färga mitt hår blont



Solen brukade gå ner sent, sent på kvällen och ibland slog jag till med en fin middag hemma med syskonen.. och ett av deras favoriträtter är sushi, så vad gör man inte?

Kommentarer
Postat av: Aurosia

Du är fantastiskt duktig på att fota och skriva. Sen är du ljuvt vacker!

2009-04-14 @ 04:17:08
URL: http://theheartbeatofadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0