*


Jag har inte skrivit på länge, länge.. o det är inte för att ja inte vill, utan för att jag inte orkar. eller hinner. hehe. Men jag ska uppdatera er lite:) Jag har bland annat funderat på att börja träna, och eventuellt börja på dans. Men vet inte hur det blir än. Har ganska dåligt i plånboken just nu. Har köpt alldeles för mycket på siståne:( E ju en shoppinggalning.. Det bästa jag vet är att gå runt alldeles själv timmar ut och timmar in.. som om det inte fanns stängningstider eller andra tider att passa. Och ingen som som hänger efter mig med tjat om att gå. Inte nån som ber mig att skynda på i provrummet. Ingen som sitter 1 timme i mcdonalds för att äta, ja vill ju shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0