beställning

Igår gjorde jag en beställning från smink.nu. Har beställt därifrån en gång tidigare och vet att de har bra grejer! Sist beställde jag en massa. För man blev bjuden på fraktkostnaden om man beställde för över 500 kr. Den här gången fick det räcka med 108;- (+ 49;- frakt). Jag ska få hem:
Två st shimmerpennor i färgerna natural och light pink, från Märket BYS. Har redan en sådan shimmerpenna i färgen natural, vilket jag beställt tidigare. Den är bra, troo mig. Ni kanske förstår hur bra den är (för mig) om jag säger att jag till o med får bättre självförtroende med den?


Ett nackellack i färgen 06, också den från märket BYS. Har redan ett lack i silver, men det här är ju glitter, och kan någon säga nej till glitter? (frågan var till tjejer)..


Ett läppstift i färgen 7. Beställde tidigare i färgen 12. Men det var faktiskt inget vidare. Bestämde mig ändå för att prova i den igen. Har länge velat ha den där vinröda färgen, men vill faktiskt inte lägga ner flera hundra på ett läppstift som jag kommer använda väldigt sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0