hp




Gissa vad? Jag har äntligen köpt en laptop!
Det blev HP datorn trots all velande, och jag är JÄTTE nöjd! Den är helt perfekt
Om ni vill läsa mer om datorn kan ni gå in här, där står allt man behöver veta






Annars tänkte jag bara lista en del grundprogram jag alltid installerar på en ny dator:

  • AVG AntiVirus Gratis antivirus program som fungerar utmärkt
  • CCleaner Rensar datorn på skräp som saktar ner
  • Mozilla Firefox Bästa webbläsaren där man kan lägga till en massa verktyg
  • iTunes Musiksplare, ipodbibliotek
  • Limewire Fildelningsprogram
  • Azurues Vuze Torrent-client
  • Media Player Classic Mediaspelare
  • Openoffice Som Office- paketet fast gratis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0