sover inte



Japp, jag är vaken fortfarande. haha klockan är tjugo i fem. Och jag e faktiskt inte så värst trött, trots att jag jobbade idag flera timmar. Katten sitter i knät o spinner,  vi äter apelsin och lyssnar på Amy Winehouse's låt som spelas här på bloggen.

Det är mörkt ute. När jag går fram till fönstret för att titta ut över landskapet slutar det alltid med att jag står och drömmer mig bort, det är ju ganska svårt att  inte göra annat än drömma, när man ser en sån vacker julgran. Den sitter där den alltid brukar såhär års. Och varje gång fårvånas man över vilken otrolig känsla den verkligen ger en. Största granen jag sett i mitt liv, och sedan en massa. massa ljus på det. Det är sååå vackert.  Om jag lyckas få ihop en bra bild kommer jag att lägga upp den på bloggen. Ja lovar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0